Moneyou maken we er een erezaak van u een zo goed mogelijke service te bieden

Hebt u een klacht over onze dienstverlening?

Bij Moneyou maken we er een erezaak van u een zo goed mogelijke service te bieden. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan vragen we u dit meteen te melden. Zo kunnen we het goedmaken en helpt u ons eventuele fouten in de toekomst te vermijden.

Hoe kan u reageren?
Stuur ons een mailtje of een brief. Vermeld het woord "klacht" als onderwerp en beschrijf het probleem kort en duidelijk, zodat we precies weten waarover het gaat.

Stuur uw e-mail naar:
klacht@moneyou.be

Stuur uw brief naar:
ABN AMRO Bank N.V.
T.a.v. Moneyou
Roderveldlaan 5 B4
2600 Berchem

Wat gebeurt er daarna?
Binnen de 5 werkdagen na ontvangst van uw opmerking krijgt u via e-mail of brief onze reactie op uw opmerking. In dat bericht vindt u ook het telefoonnummer waarop u ons kan bereiken. Als de behandeling van uw klacht langer duurt, laten we weten wanneer u ons antwoord mag verwachten.

 

Verwachtte u een andere oplossing?

Als u vindt dat we uw klacht niet goed hebben afgehandeld, kan u dit melden aan de ombudsman bij Ombudsfin. Deze instelling is onafhankelijk. Zo kan u erop rekenen dat uw klacht onpartijdig behandeld zal worden. Ombudsfin inschakelen is gratis.

Ombudsfin contacteren, kan enkel schriftelijk:

Via een online formulier:
http://www.ombudsfin.be/nl/particulieren/klacht-indienen/

Via de post:
Ombudsfin
Belliardstraat 15-17 B8
1040 Brussel

Via fax:
+32 2 545 77 79

Via e-mail:
ombudsman@ombudsfin.be

Europese Klachtenprocedure
U kunt uw klacht ook aanmelden via het Europees Platform voor Online Dispute Resolution van de Europese Commissie.
Voor meer informatie klik hier.

Sluiten

Inloggen