pin5 | Fingerprint

Mobiele App

Veilig mobiel sparen met de Sparen App
van MoneYou

Sparen App

MoneYou Sparen App

Uw spaargeld beheert u nu nog eenvoudiger en sneller met de Sparen App van MoneYou. Met de app heeft u altijd en overal gemakkelijk toegang tot uw spaargeld.

Met de app kan u makkelijk & veilig

  • Een rekening openen, wijzigen en personaliseren
  • Spaargeld overschrijven
  • De opgebouwde rente zien voor al uw rekeningen
  • Gericht sparen voor een doel

Mobiele Apps | MoneYou

Voordelen

checkbox

Altijd en overal gemakkelijk toegang tot uw spaargeld via uw telefoon of tablet.

checkbox

Veilige toegang met pincode, vingerafdruk of wachtwoord.

checkbox

Geen gedoe meer met moeilijk te onthouden wachtwoorden.

 

Appstore   Playstore


Kenmerken

  • Al uw rekeningen in één overzicht In één handig overzicht vindt u alle spaarrekeningen terug. In één oogopslag ziet u het totale spaartegoed bij MoneYou. Voor elke rekening kan u de transacties raadplegen en de details ervan bekijken.
  • Overboeken Met de app kunt u overschrijvingen doen tussen uw rekeningen onderling, of naar uw zichtrekening (tegenrekening gekoppeld aan uw spaarrekeningen bij MoneYou).
  • Maak uw spaarrekening persoonlijk; Geef uw rekening een zelfgekozen naam en voeg er een foto aan toe. Zo spaart u gerichter en het maakt uw spaarrekening een stuk persoonlijker. Per rekening ziet u altijd de actuele rentestand en het rentebedrag dat u al heeft opgebouwd.

 

  • Gericht sparen voor een doel Spaart u voor een speciaal doel? Een auto of wereldreis bijvoorbeeld? Met de app koppelt u eenvoudig een doel aan uw spaarrekening. Geef uw rekening een zelfgekozen naam en voeg een foto toe. Onderzoek heeft aangetoond dat dit motiverend werkt en helpt bij het sneller behalen van uw spaardoel.
  • Open een extra rekening In de app ziet u van alle MoneYou spaarproducten de huidige rentes. Een extra rekening opent u in enkele klikken. De rekening is meteen actief.
  • Berichten van MoneYou Via de app ontvangt u berichten van MoneYou. Geen reclame, enkel belangrijke informatie over onze producten en dienstverlening.

FAQ

  • Hoe kan ik de 5-cijferige PIN code instellen?
    - Download de app (of update naar de nieuwste versie als u de app al op uw toestel staat)    
    - Log in met uw MoneYou-gebruikersnaam en wachtwoord. Vink de optie ‘Gebruikersnaam onthouden’ aan.
    - Kies zelf een pincode
    - Gebruik de pincode elke keer als u de app opent

    Enkele veiligheidstips voor het gebruik van een PIN code:
    - Vermijd pincodes die gemakkelijk te raden zijn, zoals geboortedata, postcodes en huis- en telefoonnummers.
    - Gebruik voor ieder mobiel toestel een andere pincode.
    - Behandel de pincode op dezelfde manier als de pincode van uw betaalpas; schrijf deze dus nergens op en zorg ervoor dat niemand kan meekijken als u de code intoetst.
  • Hoe kan ik de PIN code wijzigen?

    Dat kan altijd en heel eenvoudig via de optie ‘ Instellingen’ in de app. Hier kunt u ook uw pincode verwijderen, voor het geval u toch liever inlogt met uw MoneYou-wachtwoord.

  • Hoe veilig is een 5-cijferige PIN code?

    De 5-cijferige pincode is erg veilig en werken alleen als u dat van tevoren zélf heeft ingesteld. Wanneer u een 5-cijferige pincode gebruikt, worden alle gegevens versleuteld verzonden. Wanneer de code 3 achter elkaar verkeerd wordt ingevoerd, wordt de code geblokkeerd en kunt u niet meer inloggen in de Sparen App.

    Als extra veiligheidsmaatregel kunt u bij MoneYou alleen geld van uw spaarrekening terugboeken naar uw zelf ingestelde tegenrekening. Daarbij is het niet mogelijk om iemand te machtigen om over uw rekening(en) te beschikken.

  • Wat gebeurd er indien ik in de app drie keer een foute PIN code heb gebruikt?
    Indien drie keer een foute PIN code wordt gebruikt in de app, dan vervalt de PIN code. U kan dan enkel terug inloggen met uw wachtwoord en gebruiksnaam.
    Zodra u opnieuw bent ingelogd met uw wachtwoord en gebruiksnaam, kan u opnieuw een PIN code instellen.
  • Kan iemand mijn 5-cijferige pincode raden?
    Dat is afhankelijk van welke code u kiest. Kies een code die niet voor de hand ligt en moeilijk te raden is. Gebruik dus geen code op basis van uw geboortedatum, postcode, huis- of telefoonnummer.
  • Wat als ik mijn telefoon of tablet kwijt ben of hij gestolen is?
    Bel dan met onze klantenservice,  zodat wij uw account kunnen blokkeren. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Telefoonnummer: 02 894 95 66 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland: 0032 2 894 95 66. Goed om te weten: veel telefoons zijn vanaf afstand te blokkeren wanneer deze gestolen is of kwijtgeraakt.
Sluiten

Inloggen